Geoblog.pl    TomAga    Podróże    KAUKASKA PRZYGODA    Przygody przedwczesny koniec ;)

Przygody przedwczesny koniec ;)

Polska, Warszawa

Zjechalismy z Mt Aragats, zjedlismy obiad I wracamy taksowka do Erewania. W koncu nastepnego dnia mamy jechac do Tbilisi.

Agata, mowi, ze bardzo bola ja oczy... jakby ktos nasypal piasku. Jaki piasek? Przeciez tylko tam byl snieg. No I juz wiemy, ze Agata ma slepote sniezna. Dotychczas o tym tylko w ksiazkach czytalismy. No dobra... - poboli przez 2 dni i przejdzie. Gorzej zaczyna sie wieczorem w hotelu, kiedy oboje widzimy ze mamy naprawde spalone twarze. Agata cala, Tomek z bialymi plackami pod okularami.

Nastepny dzien spedzamy caly w mocno zacienionym pokoju - Agata ma swiatlowstret. Obsluga Hotelu 14. pietro pilnie sie nami zajmuje - lacznie z tym ze poszli dla nas do apteki, zawolali lekarza itp. Wezwany lekarz mowi ze wszysto bedzie dobrze - troche sie podsmiechiwal, ze sie tak dalismmy zrobic w konia - a przeciez tam w ogole nie bylo bezposredniego slonca!

Wieczorem decyzja podjeta - rezygnujemy z lotu do Qataru i presto z Erewania wracamy do Warszawy - lot jest w czwartek rano. Kupujemy loty i nad ranem meldujemy sie na lotnisku - wygladamy naprawde zle (gorzej niz sie czujemy). Dosc dodac, ze z twarzy scieka nam jakis plyn i trzeba sie wycierac ;)

W Warszawie meldujemy sie u lekarzy z samego rana, ktorzy aplikuja nam cala torbe lekow - sterydow, antybiotykow itp. Te bardzo szybko stawiaja nas na nogi i juz po kilku dniach prawie nie widac roznicy. Po drodze gubimy platki skory w domu i trzeba odkurzac raz dziennie ;)

Poltora tygodnia pozniej, na weselu Suh i Pawla w Wojnowie, a potem Irka i Ani w Strzelinie wygladamy juz calkiem normalnie ;)

Ahh, mamy nauczke, ale tez piekna przygode!
Ahoj!

Agata & Tomek

P.S. Zdjecia tylko na priv ;)