Geoblog.pl    TomAga    Podróże    ALE MEKSYK!    Przygotowania!

Przygotowania!

Polska, Warszawa

Przygotowania do wylotu przebiegają, jak zwykle, w pośpiechu :) bilety bezpośrednio z Warszawy do Cancun na dzien przed Swylwestrem wydają sie dobrym dealem. Ewa decyduje sie ku naszej radości na wyjazd z nami, wiec skład wyprawy kształtuje sie na nasza 4 z Olafem.
Wielkie pakowanie, zakupy i przygotowania. To chyba pierwszy wyjazd w historii, gdzie wyjeżdżając mamy zarezerwowane wszystkie noclegi, samochód i plan na praktycznie każdy dzien - głownie dzieki przygotowaniem Agaty, która skrupulatnie wykorzystuje czas na macierzyńskim.

Olaf tez podekscytowany, żegna sie ze swoją opiekunka... Nawet nie wie ze na dłużej :)

Na lotnisko jedzie Tomek z Ewa w celu zrobienia check in dla wszystkich 3h przed odlotem (1. Raz w historii jestesmy tak wcześnie na lotnisko!). Na miejscu okazuje sie jednak, ze miejsca są przypisane z góry i nie mozemy siedzieć razem z Ewa ( ma osobna rezerwacje). na szczęście Ewa ma miejsce rząd za nami. Chcieliśmy jeszcze rzutem na taśmę zobaczyc czy nie da sie zrobic upgrade na 13h lot z Olafem, ale samolot jest pełen - nie dziwne - w końcu jutro Sylwester!

Przyjeżdżamy juz wszyscy na 1h przed odlotem, by rzutem na taśmę (czyli jak zwykle :) zalogować sie w samolocie. I wylatujemy!