Geoblog.pl    TomAga    Podróże    POD LUPA - AZJA PD-WCH z baza w SINGAPURZE!    Wyjazd do Singapuru

Wyjazd do Singapuru

Polska, Wrocław

Zaledwie w dwa tygodnie po powrocie z podróży dookoła świata ponownie pakujemy walizki. Tym razem jest ich dużo więcej. Mamy ponad 100 kg bagażu.. Znaczną częsc roku 2012 spędzimy w Singapurze, gdzie Tomek będzie łatał dziury w wiedzy na studiach MBA na INSEAD. Stąd chcemy też zwiedzić Azję Południowo – wschodnią, a w szczególności: Singapur, Malezję, Tajlandię, Wietnam, Laos, Kambodżę, Birmę, Filipiny oraz Brunei. Jeżeli czas pozwoli to także Sri Lankę i nieznane nam części Indonezji.

Pytacie – a co z Agata? Agata bedzie sie tymczasem zajmowac porządkowaniem zaległych spraw (jest ich kilkadziesiąt), intensywną nauką hiszpańskiego, uprawianiem jogi, pisaniem bloga, dzialalnoscia w 6 organizacjach studenckich (w klubach: tenisowym, nurkowym, fotograficznym, kobiety w biznesie, consulting, oraz jedzenia i picia:)), planowaniem podróży i przyszlosci, a takze bliska integracja z pozostalymi zonami/ partnerkami studentow INSEADU..czyli w wielkim skrocie – bedzie spijac smietanke z zycia studenckiego Tomka:)